Fasen...

.... vilket tråkigt väder det var idag då... Och så e man ledig och allt:( *suck* Nåa desto er tid till att städa då... Ska ju tvätta sen oxå... Hittade ju som sagt bilderna jag bränt igår :) Så det blir nog att jag lägger upp några *ler* Längtar efter sommar när jag se dem :D Och längtar upp till Göteborg *ler*

Har ju bara fått ett svar på min fråga om i vilken serie Vivalla förekommer och vet du Cajjo det var rätt;) Så GRATTIS till äran på den *hihi*

Igår så registrerade jag mig på Yoursongs.se och ser verkigen framemot den första sången :) Alldeles gratis... Behöver ett minneskort till till min mobil kan jag känna *hehe* Men iaf så tycker jag det verkar vara en hyfsat smart grej... Låta folk få gratis låtar och sen kanske de köper albumen =)
Yoursongs.se

Och Anders P var håller du hus?????:O Jag vill ju ha spelet *hihi* Har nog tom drömt om den familjen i natt *skratt* Illa illa... Då behöver jag VERKLIGEN spelet :D

Här kommer lite sommarbilder... Vilket kan behövas en dag som den här :(

image203

ERika på språng mot Göteborg :D

image204

Flumeride... Kanske att man vågar åka den iår ;)

image205
Tif Vikings ungdomar på parad :D Mitt i sommaren *hehe* Oh hockeyabstinens.....

Kommer nog fler uppåt dagen... Så håll utkik!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback