Fäääääädig:)

Och klar att ge mig iväg *ler *Blev hyfsat gott om tid ändå ju =)

Usch jag vill minska i omfång men har inte riktigt karaktären till det...  Tänkte skaffa en stegräknare och ett par stavar... Lite stavgång och lägga om kostvanorna... Inte äta på alla möjliga konstiga tider, utan äta normalt och ofta... Snart e det dags för min dagliga motion... Dvs den hyfsat snabba gångmarschen till jobb...

Och det blev Canada i semifinal... Ganska väntat, men ärligt trodde jag inte Sverige skulle räcka hela vägen fram... Trodde från början att Tjeckien skulle ta det och var väl ganska övertygad när de satte 2-1... me nmen Med lite tur och svensk envishet så gick det... Givetvis skicklighet oxå, men iaf *hehe* En seger e en seger... Även om denna kanske var lite orättvis om man ser objektivt på det... Men men... SVERIGE E I SEMIFINAL:D



Fortsatt städning och bloggande när jag kommer hem.. Ska dra en borste genom håret nu så jag kan bege mig sen=)

Tjingeling!!!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback