En dag...

Har åter gått till ända... Ska snart sova... Har inte orkat vara så intensiv i mitt bloggande nu idag oc higår... HOppas allt kommer tillbaka i veckan när jag får reda på hur det e med mamma... E alldeles tom känns det som...

Ska inte jobba imorgon... Ska upp till mamma på förmiddagen... Så djävla jobbigt det här... Tårarna kommer och kommer lite när de själv känner... Vill försöka vara stark för Erika... Hatar att hon ska se mig gråta, men just nu orkar jag inte hålla fasaden uppe... Jag orkar inte mer..... Den senaste tiden har det mest varit motgångar... Någon gång vänder det hoppas jag!!

Tusen tack än en gång till alla mina vänner! Älskar er!!!

Tjingeling och sov gott!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback