Biobiljetter...

Någon som har lust att gå på bio med mig inom det snaraste????:D Jag e snart uppe i 500 poäng :P Då får man en gratis biljett... Någon som vill följa med????

GratisBio.se

 Ja så var det då fredag och jag ska se om jag kan trolla med mamma och Jans dator.... Men först e det jobb några timmar... Jeanette skulle handla med bullar så vi kunde prata lite strunt innan vi börjar med rensning osv... Sen kompar jag ut det som blir över i eftermiddag *ler* Ska egentligen jobba 8- 15 men har en del övertid jag kan ta ut som komp... Så runt 13 kanske vi e klara... Eller något sånt... Vi får väl se :D

Tjo vad det har hänt grejer i Malmö i natt... En brand igårkväll på en vind och nu en sprängladdning i ett trapphus... Man blir rädd det måste jag erkänna... Vart e världen på väg??? Jag bara fick en sån orolig känsla i kroppen och kände att det kan för sjutton hända varsom helst... :S Usch... Var e Erika när man behöver en stooor kram *ler*

Och ja jag fick tag på Anders men han skulle sova så vi ska ta det ikväll :) Tjoho, min helg e (förhoppningsvis) räddad :D

Ja just det... Deklarationen ska iväg oxå... Men jag tar det via nätet... Så det behöver jag inte tänka på just nu ;) Finns gott om tid till det senare... :P

Nej dags att klä på sig och lite så...

Ha en bra dag så hörs vi ikväll...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback