Besked

Kommer idag... Känner bara att jag e allldeles slutkörd... Orkar snart inte mer... Nu vill jag ha massa positivt fram tills det e semester... Eller egentligen efter då oxå... Men man får väl ta ett steg i taget... Måste bara hitta tillbaka till galda och postiva Therese igen...

Kalas idag... Chans att få något annat att tänka på ett tag... Fortsätta sortera reklamen... Gick inte lika fort som förra gången *Hehe* Men det tar sig... Högarna börjar mnska...

Ska passa på och sätta undan alla reklampengarna och även en del av lönen så man kan betala vandrarhemmet... Ska även betala tåget när lönen kommer... Har ju ett sparkonto... Måste bara komma ihåg att sätta tillbaka pengarna innan vi åker så man kan ta ut dem med minutenkort... Oh vad jag längtar efter att få komma bort och ladda batterierna... 54 dagar kvar till semester förresten =) Börjar nedräkning så smått...

Nu ska jag nog fortsätta med reklamen och sen se till att få mat i magen... Avslutar med ytterligare en bild från Göteborg :D

image213

Lääääängtar!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback