Äntligen!!!

Verkar det som om någon gett upp :) Därmed inte sagt att jag sovit som en stock i natt... Therese M kom upp hit igår med sin lilla vovve Darling... Och den tösen (Darling då alltså) Kan ge en gråa hår *hehe*  Nu e det snart dags att göra vid sig iaf... Och sen till jobb... Ska ha både iup och avdelningsplanering idag :S Så e väl hemma vid 20 eller något... Tjoho!!! Så trevligt... Men men... *ler* Nu ska jag snart väcka Erika... Sen göra vid mig...

Usch vet inte varför men idag känner jag bara för att vara hemma och göra ingenting... Krypa ner under filten och bara slötitta på tv eller något.... Brukar inte känna så men e lite sliten i kroppen igen... Ont i armarna och benen... Men det går väl över =)

Skulle träffat Tessius igår men det blev inte av... Barnen var sjuka stackarna.... Hoppas det kan bli av imorgon :) Öppnar ju så jag slutar tidigt... Sen ska förvisso Erika till tandläkaren men det går nog fort....

Usch känns som om jag har fullt upp alltid men ändå inte hinner någonting *hehe* Men hittade boken jag varit av med igår och ska ta den med till jobb idag... Sen måste jag skriva klart den sista iupen men hade inte fler papper hemma :S Undrar vart jag lagt dem... Men men har ju lunch och lär hinna då :)

Nej nu e det dags att göra vid sig här =) Ha det gott så hörs vi kanske sen...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jonna

Godmorgon:)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback