47 dagar kvar...

Sen e det semester:) HÄRLIGT!!!!

Vädret idag e ju väldigt grått... Men å andra sidan behövs det lite såna dagar oxå ju... man orkar inte sol och värme hela tiden...
 
Känner mig lite stopp i näsan idag och tror det beror lite på vädret...

Vet att jag ska hem och fortsätta städa efter jobb idag... Fick nästan helt klart i vardagsrummet igår =) Så nu e det dags att stryka den ofantliga högen som ligger där... Usch, men det måste göras... Har slarvat väldigt med det på sistone...

Fick en liten chock igår... H hörde av sig och var hur trevlig som helst... Vet inte vad som hänt.... Men han hade inte hittat kvittot iaf...Men skulle leta... Hoppas han hittar det så jag kan skicka iväg kameran och få reda på vad som är fel... Och hoppas på att de kan göra något åt den... Annars blir det den röda=)

Nej nu ska jag ta och fixa lite saker *ler* HA det gott så länge...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback