Ute med jobb

Och jisses vad trevligt det var... God mat osv...

Såg dock en person jag har lust att strypa... Eller något... Tål honom inte, men det e säkert ömsesidigt... men han gömmer sig bakom en falsk fasad... Oh, tål honom inte som sagt.... Och inte fasen blir minnena svagare trots att det e flera år sen...

Träffade även på Torsten vår gamla granne *ler *Han berättade att han hade flyttat upp två våningar och att det itne alls var som när vi bodde där... Ständigt nytt folk... Hmmm... Kan det bero på Vissa.... PL (Typ hyresvärden då eller???)

Och så såg jag ju min lille Johan... Fan vad jag gillar den pågen... Han e bara så go... Min väldigt specielle grabb... Har aldrig haft något ihop med honom, men för mig e han troligt speciell och har varit sen jag träffade honom första gången... Vet inte vad det e.... Men jag blir alltid så glad när jag träffar honom...

Nej nu funderar jag på att göra slag i saken och ta ett stort glas mjölk och sen lägga mig... ska ju tvätta imorgon *Suck*

Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback