Torsdag idag...

Och jag behöver verkligen städa *suck* Men men får ta det i eftermiddag/kväll när jag kommer hem...

Igår pratade jag med Carina... Och den dr killen från studenten var tydligen fortfarande intresserad om jag kunde tolka henne rätt... (Får höra vad hon säger sen)... Men problemet e att jag inte e det... Pratar gärna med honom absolut, för han var jättetrevlig... Men jag e inte redo för något seriöst och vill inte heller ha ngåot... Så jag känner massa ångest redan och jag vet inte ens vad det e hon ville prata om... :S. Jag vet ju vad jag vill och problemet där e ju att det aldrig kommer att bli så... Jagar alltid ouppnåeliga grabbar:( Jaja... Sånt e livet... Någon gång hittar väl jag den rätte oxå... Orkar bara itne leta just nu...

Öppning idag.... Skönt att få sluta tidigt... Ska ner en sväng till mamma efter jobb... Får se om vi ka gå ner till polisen och fixa pass=)

Nej nu ska jag svepa kaffet och göra vid mig!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback