Suck...

Idag var det riktigt tungt att gå upp... Kunde absolut inte somna inatt och det har bara blivit ett par timmars sömn... Tur man slutar hyfsat tidigt... *ler*

Som ni knaske märkt har det inte blivit av att jag skyddat blogg 2 ännu.... Finns vissa grejer jag vill kolla upp först... kan vara att jag startr en helt ny... Vi får se... Isf blir det på blogg.se av vissa skäl...

Oh igår var det dokumentären/programmet om Ville Nieminen och jag njöt :) Vilken kille... Så ödmjuk han verkar vara... Det var en halvtimme då jag verkligen tog mig tid att sitta framför tvn=)

Ja på fredag tar då Carro studenten... Kändes faktiskt ganska tungt i söndags när hon åkte från mig till Macken... Var inte långt till tårarna... Löjligt kanske, men det har varit underbart att ha henne här!!!

Nej... Dags att ta sig i kragen och vätta håret och göra vid sig... Hörs nog senare...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Martina

hejsan! ditt konto på den andra bloggen e visst då lösenordsskyddad.. jag kommer inte in på den iallafall-- Kram

2008-06-10 @ 08:07:25
Postat av: Therese

Ja den e lösenordsskyddad, men jag har inte skrivit något nytt... Ska skicka ut lösen till alla som vill ha... ler men det blir nog itne förrän till helgen eller i mitten av nästa vecka! Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback