Student fredag!!!

Idag tänker jag på Carro  hela långa dagen!! Njut gumman, för det e du värd!

Har sovit i Erikas säng i natt och vid 4 tjongade jag huvudet i väggen... Har en hyfsad bula nu :S Trevligt... Jag e ju inte van vid att det e vägg bredvid sängen *hehe* Så jag får väl gå omkring med ett horn i pannan någon dag *ler*

Ska in och göra vid mig snart och sen iväg... Ska ner om på apoteket samt hitta något till åt Carro... Tänkte sätta in lite pengar åt henne när lönen kommer oxå... Hon sticker ju på måndag så lite extra cash i fickan e nog aldrig fel=)

E ju inne på min tredje säsong på managerspelet... Går hyfsat bra, men vilka plattmatcher man har ibland :P Men hela laget e kvar nästan... Får hoppas vi tar oss till slutspel igen=)

Nej nu ska jag starta spelet och sen göra vid mig!

Vi hörs kanske ikväll om det inte blir för sent!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback