Söndag morgon...

Och jag känner mig enormt stressad... Håller på med tvätten nu opch sen e det reklamen... Har ju två distrikti dag och det känns tungt för en gångs skull... Men men jag fixar det nog =) Håller på med tvätt fram till 13 sen e det dags för just reklamen.... Extra mycket motion i veckan eftersom jag har Buster med :D

Somnade i soffan hyfsat tidigt... sen gick jag in i sängen oc hsov till sju... Då kopm jag på att jag faktiskt hade tvättid och så blev allt tokigt :S

Har haft en megaskum dröm i natt... Drömde att någon form av gas sprutades ut och folk bara somnade... Jag trodde de var döda... Sprang genom stan med handen för munnen oc hkom fram till mormors lägenhet... Först där kunde jag andas ordentligt. men så tittade jag ut genom förnstret och då tittade alla upp mot fönstret... Tydligen hade folket vaknat igen... Kändes jätteskum den där drömmen :S Lite småskrämmande...

Nej nu e det dags för källaren igen...

SEMESTER!!!!!! "Bara" 4 veckor kvar=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback