Okej...

Jag får väl ta mig i kragen oc huppdatera lite... Inte för att det händer mycket men iaf... *ler* Jag jobbar och spelar mest *hehe* Varit en låång dag idag... 6.15-15-15... Men men... Jag överlevde!

Imorgon kommer Carina, Jonny, Lotta, Johanna och Farah(Tror hon hette så) hit.... Och stannar till på lördag... Och på lördag ska jag hämta Buster hos Lillemor... Eller ringa henne och höra om hon kan lämna honom här innan hon kör till Kristianstad...

Och alla ni som vill ha fler kapitel *ler *Det kommer det kommer... Men det kommer att ta lite tid ändå... Det har varit för varmt att skriva *hehe* Eller något :P

Nej nu ska jag kolla igenom ett gammalt videoband om Tre kronor =) Och sen fortsätta spela... Kvartsfinal för andra året irad *hehe* Och hela laget utom två backar (Louma och Bergqvist) stannade... Kanon=)

Ha en underbar kväll... Och hörs vi inte förr så ska jag försöka skriva lite på lördag...

Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback