Lördag

Och vilken trevlig sådan =)

Nåja har varit lite dålig p åatt uppdatera så jag får väl börja med veckan som gått...

Mest spelat faktiskt... Och nu äntligen går det bra=) Tog mig till semifinal en säsong... Säsong två e halvspelad och lite till och nu ligger vi precis och nosar på slutspel...

Var på kalas hos Hugo i torsdags och fick Ebba med mig hem när jag gick=) Hur mysigt som helst=) Sen var det hyfsat lugnt igår... Var ute hos Anna och Ewe i deras koloni och mös lite grand. Idag åke Erika med dem ut igen och jag städade oc htvättade för fullt...

Sen kom mamma och Jan, Tim och Buster... Bjudit upp dem på middag ju =) Var väldigt uppskattat och Jan... Jag lovar att det inte ska dröja 10 år till nsäta gång :P Vi drack lite kaffe sen efter maten och givetvis gic ktvn för alla som känner Jan vet att han e lika stor fotbollsnörd som jag e hockey=) Så okej det fick jag väl låta honom se på... *hehe* Tror det var Schweiz- Tjeckien eller något sånt... Vem som vann???? INGEN ANING:P

Imorgon e det så reklamen som gäller... Ska bli skönt att komma ut och gå rundan igen... den här gången e det inte mycket alls=) Så det lär vara avklarat på en timme eller en och en halv... Skönt med motion iaf...

Nej om man skulle ta och fortsätta med att sortera upp tvätten... eller spela lite med en kopp kaffe bredvid;) Hmmm... Ni får allt gissa vilket det blev;)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback