Life goes on

Ju´pp... Trots allt e det faktiskt så... Det kommer en morgondag... Igår var jag enormt slut. Matt i hela kroppen och kunde knappt  röra mig men efter ett antal timmars god sömn så e man nu någorlunda pigg igen =)

Gjorde reklamrundan själv igår och den gick snabbt... Snabbare än jag trodde... Det bara flöt på... Härligt... Men det känns i armarna idag *hehe* Var ganska tungt att släpa på allt... Och jag jobbar hårt på min "industri solbränna" *hehe* Brände mig på armarna igen igår... Men lite längre upp den här gången :S Så snart har jag en massa olika solbrännor precis som vanligt *hehe*

Vad hände annars igår då? Inte mycket... Mårten var här uppe med Darling... ERika kom hem =) Annars var det hyfsat lugnt...

Och NEJ!!! Jag ser inte fotboll mer än i undantagsfall.... *ler* Alla jag pratade med igår var förvånade över att jag itne tittade... Men fotboll??? Nej tack!!!*ler* Längtar efter hockeysäsongen!!!!!!!!!

Ska eventuellt in på arenan och kolla den 15e... Den ska vara PAMPIG vad jag hört från 3 personer nu... Magnus hade varit där igår... Daniel i lördags och en förälder på jobb i förra veckan... Bara jumbotronen och lite småplock som fattas vad jag förstått... Ja det blir säkert en upplevelse, men jag ska erkänna att jag e lite orolig över att den nära känslan från Isstadion ska försvinna... Men det vet vi ju inget om ännu eller hur:)

Nej dags att väcka dottern... Hörs ikväll!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback