Kan inte

Läsa min egen blogg för då får jag ett felmeddelande :S Hmm... Kul... NOT!!! Alla andra sidor går bra men inte min blogg *suck* What has happened???

Trött precis som vanligt, men men fredag idag så sen får man allt ta och vila upp sig =)

"Bara" Elva arbetsdagar kvar innan semestern.... Men fasen vad dryga dagar :S

Och jag saknar dig min vän... Hoppas det funkar snart;)

Vi får se hur dags ajg kommer hem från middagen... Blir kanske singstar ikväll med Cajjo, Fjida och Andy=) Vi får se helt enkelt...=)

Då får vi se om det går bättre att läsa nu...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Victoria

God morgon :)

Postat av: Jessie

Hm, det betyder jag har 15 dagar kvar att jobba till semestern. Börjar min en vecka efter dig...

Kram

2008-06-27 @ 11:48:10
URL: http://jeshan.wordpress.com/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback