Jodå...

Jag hade rätt ang L... Men men... Prata kan man alltid göra =) Så han skulle få min msn... Tydligen hade han inte vågat ringa mig... Varför blir det alltid såhär? Vad e det för signaler jag sänder ut till killar jag inte e intresserad av???? Kanske dumt att ge hnom min Msn, men jag vill väldigt gärna prata med honom som vän... Och ja det tänker jag vara ärlig med oxå...

Ska ut och käka med jobb imorgon... *ler *Ska bli trevligt :D

Försöker hålla mig vaken till efter midnatt så jag kna ladda mitt kort då :P Sms abstinens redan :P

Kanske att man ska ta en omgång poker??? Eller bingo??? Vi får se men lite pengar på Svenska spel blir det iaf :D Allt för att hålla sig vaken :P

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback