Jaha...

Så var det snart helg igen *ler* Torsdag och jag stänger... Känner mig lite halvkass men det går nog över snart... Hoppas jag iaf... Min näsa den bara rinner och rinner... Eller tja det gör den väl inte men den känns långt ifrån rolig... Tror det e lite allergi som spökar... Känts konstigt hela våren... Men vad fan? JAg som aldrig varit allergisk mt pollen :O

Idag kommer då Carina med följe ner... Stannar tills på lördag... Ska bli skoj att träffa henne igen...

Och imorgon tar Caroline studenten... Kan inte fatta vart det här halvåret tagit vägen :( Saknar henne redan.... Synd bara att jag itne kan köpa något riktigt speciellt... Men jag har fixat en liten grej... SOm jag hoppas hon tar emot och tänker på mig när det används:)

"Bara" 30 dagar kvar till semestern... Behövs verkligen!!! Har lite timmar jag kanske kan kompa ut oxå... Inte många, men ändå... Fast det funkar ju inte att kompa dem dagen innan semestern dock :S För då stänger jag :S Kul... Eller inte!

Nej nu måste jag sätta igång och göra vid mig... Börar en halvtimme senare idag men iaf =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback