Ja så...

Var det tisdag igen... Och det märks verkligen att det går mot semester.... Många som gått redan och barnantalet börjar minska... Ska ha 8 barn som mest på min avdelning idag... Kan ha blivit ändringar men tror det inte *ler*
Ska hoppa in i duschen innan jag går oxå...  Glömde ställa klockan märkte jag. Var supertrött igår kväll och vet inte ens varför :S Men men... Behöver semester skulle jag tro;) E bara den här veckan plus två till kvar tills det e dags :D

Lön på fredag! Skönt de tmed... Behövs fyllas på lite *hehe* Ska lägga undan en hel del oxå nu inför Göteborg...

Nej om man skulle ta och göra sig i ordning... blir väldigt tråkiga inlägg känner jag *hehe* Men för tillfället e det mycket spelet som upptar min tid ;) Svenska mästare och allt som vi blivit *hihi*

Ha en underbar dag och hoppas ni inte blåser bort!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback