Har kommit på...

Varför jag inte har något förhållande... Det måste bero på att jag itne har något körkort :S Och ingen bil... Och inte e trådsmal oh inte bildskön... Nej det beror inte alls på dessa saker... Det beror på att jag som person just för tillfället har ett väldigt reserverat förhållningssätt till karlar... Jag gillar singellivet... Vet vad jag vill men så blir det inte.... Men tänker inte inleda något förrän vissa saker e uppklarade... Sen kan vi börja snacka... Kanske... Varför älta om varför saker och ting e som de är... Det leder ingenstans mer än till mer grubblande och tårar... Miste en vän pga detta och även om jag ärligt kan säga att jag saknar honom enormt så var det hans val... Har väl förändrat mig för mycket kanske? Vet inte... Tycker inte om alla mina val alltid... Ibland kan jag tycka att jag väljer helt tokigt själv, men jag står för det jag gör och ber om ursäkt när det blir fel, vilket det blev i detta fallet, men vi såg på saken olika i vilket fall som... Står man i ett jobbigt skede av livet, så väljer man kanske inte alltid sina ord, men ut måste det... Känslor och handlingar... Och jag blev sårad, men förstår att vännen blev det oxå... Absolut...

Nej nu ska jag inte svamla mer här för tillfället...

Reklamen klar förresten=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback