Har faktiskt...

Rett upp saker och ting med en jag inte trodde skulle höra av sig mer... Men jodå... Igår kom han ner och vi pratade och hade trevligt ett tag... Skönt att vi kunde reda ut det, för även om du sårade mig djupt, så saknade jag dig... Sa att jag int skulle göra det... Dvs bli vän med honom igen, men det kändes faktiskt riktigt skönt att ha honom här om än bara för någon timme... Och skönt att få rett ut allt... Skönt att kunna prata ordentligt igen..

Men egentligen ska jag kanske ta hela min kväll igår från början...

Var ju hundvakt till Mojje... Klockan 22 kom Anna och Ewe hem. Då hade Erika precis ringt mig och bett mig möta henne.. Jag var osäker på om de hade nycklar med sig så jag bad henne komma bort dit jag var... Det gjorde hon och jag fick frågan om jag inte kunde följa henne hem... Visst kan jag det... allt för min tös =)  Så vi gick genom hela stan... Klockan var runt 23... Kom och fick lämnat henne och under den tiden hade Henrik messat mig och hunnit sätta sig i bilen... Jag bestämde mig för att gå upp om till Mårten ochMadde för nu var jag ju äntligen i krokarna... Fick låna Mårtens cykel... Där lyset inte funkade som det skulle, så jag fick gå trots allt... Henke kom och vi satt oc hdrack lite kaffe, och pratade en massa... Han kollade kameran oxå och trodde helt klart det skulle gå att åtgärda... Så kvittot finns nog i min mail vilken dag som... Han körde lite över 2 och då stupade jag i säng...

Vis sju var jag sen uppe igen för att tvätta... *suck* Har de sista maskinerna inne och sen e det ut med reklamen... Så skönt att få gå en runda idag i det underbara vädret =)

Och till dig min vän... Saknar dig och hoppas att du kan förlåta mig någon gång!

Nej nu e det dags för kaffe och sen källaren igen...

Tjingeling'!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback