Fredagen den 13e...

vilken dag det var igår... *ler* Känner mig lite mör idag men kan inte sova för det e mycket jag måste försöka fixa till =)

Men ska försöka ta dagen igår i hyfsat korta drag...

Började klockan 4 på morgonen med att jag tjongar huvudet i väggen... Och bulan känns fortfarande kan jag tala om... Sen kommer jag på jobb på enormt bra humör... Lite barn, så dagen flöt på fint... När vi sen e ute på förmiddagen, står jag och pratar med Ingrid och plötsligt känner jag att jag blir alldeles våt i håret... Och det regnar inte... :S Så det var direkt in och tvätta av håret... Nåja... Resten av dagen gick utan fler incidenter...

Kommer hem... Gör vid mig och blir försenad :S Har två distrikt med reklamen... Smarta Therese tänkte ju inte på att dels var det stundent och dels var jag hundvakt :S Men men...

Långt om länge blev jag så färdig och vi beger oss ner till gymnasiet för att ta emot Carro... Jisses vad folk... Ringer Carina men inget svar... Letar febrilt efter skylten och hittar den tillslut... Jag och Erika beger oss dit, men när vi väl e framme, så e skylten borta :S Jaha... Tar väl en kvart till sen hittar vi Carro och de andra... Står och kollar dem en stund på flaken, innan jag Erika och Macken åker med Carinas far till Anderslöv... Därute e det i princip bara vi som kommit, men så småningom börjar det fyllas på med folk... Super god mat och allt flyter på...

Framåt småtimmarna kommer servitören/bartendern ut och vi börjar prata... Shotar lite med honom och han pladddrar på... Trevlig prick... Slutar med att han ber Jonny om mitt nummer... Jag säger att det e okej... Så får vi se hur det blir om man prata något mer med honom... Trevlig var han iaf, men nej inget för mig mer än som kompis=)

Iaf, så åker alla... Utom jag och Erika... Hur ska vi komma hem? Ja du det var en fråga det.... André... Carros storebror erbjuder sig att köra, men vi var liiiiiiiiiiiiiiite för många om man så säger... Men tack ändå André =) (Ska tilläggas att både han oc´h den andre brodern Robin var otroligt söta men några år för unga *hehe*9 Nåja tillsist bestäms det att vi ska ringa taxi och Jonny betalar så länge... Ringer... de skickar en bil och jag ska ha min mobil tillgänglig eftersom det var mitt ute på vischan... Missar samtalet för jag glömt ställa om ljudvolymen efter jobb... Iaf så ringer det en gång till och då hör jag det... Bilen kommer och det visar sig vara en barndomskompis till mig... Så Jonny lyckas förhandla sig till ett lite bättre pris och jag får en enormt trevlig hemfärd... Shit... 15 år sen sist... Vilka minnen vi har... Bla berättade han att hna var grymt imponerad av min morfar, som orkade spela fotboll med honom när han var yngre... Jag kom ihåg deras schäfrar som höll mig i ett järngrepp... Fick inte resa mig från fåtöljen... *hehe* Så tack igen för pratstunden och skjutsen Jonas... Och remember... 6 redbull e nog för mycket det med *hehe*

Dessutom skickade Cajjo mess om att en viss PH ska vara i Sverige *hihi* Men hur stor e chansen att jag skulle springa på honom???? :( Och framförallt... Hade ju inte vågat säga något ändå *hehe*

Så fredagen den 13e fick ett hyfsat bra slut för min del trots allt=) Bulor och missförstånd till trots... Nu jobbar jag på vissa andra grejer :P Får se hur det löser sig!!! Det SKA lösa sig... Så e det bara =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback