Då var det...

Onsdag igen och en dag närmare semestern.... Det e inte klokt vad jag längtar... Behöver egentligen fler veckor för att vila upp mig men får nöja mig med det här *ler* Sparar några dagar för att eventuellt kunna ta ut 5 veckor nästa sommar... Får hoppas det går ihop oxå... Vill så gärna åka upp till SKellefteå då... Hoppas bara folket där vill ha oss någon vecka *ler*

Har lugnat ner mig lite ang Buster nu. Vet att han har det bra och mamma sa att han var så enormt lugn... Erika tog det enormt hårt och idag skulle hon gå ner till mamma sa hon. Får se om hon orkar...

Nej nu får jag ta och svepa kaffet och göra vid mig... Stänger idag... Valde själv så...

Tjingeling på er alla!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback