Onsdag

Usch jag e ju uppe tidigt idag... *blä* Varför? Jo för jag kunde helt enkelt inte sova mer... Så nu sitter jag är och väntar på att jag ska iväg vid lite i tio...

Ska kanske ta och spela lite sims... Så grymt skoj, men lite trist att inte ljudet funkar... Funderar lite på att formatera datorn, för den e lite knepig... Men skulle gärna vilja ha lite hjälp då det inte e min direkta passion här i livet...  livrädd att något ska gå fel :S Så nej jag håller mig nog till den som den e nu och gör det senare... *ler* När någon kan hjälpa mig...

Känns som om det kommer att bli en klibbig dag idag med :S Jag älskar sommaren helt klart, men inte när det e såhär klibbigt och kletigt för det e bara jobbigt :S

Men men... Händer inget annat skojigt idag mer än att jag ska iväg vid tio... Lite spännande att höra vad de har att säga *ler* Vet väl egentligen vad det handlar om men ändå... Alltid bra med extra info =)

Nej nu ska jag se om det går att ladda ner EHM och installera det på den här datorn oxå... Så kan jag ta boirt det från Erikas...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback