Ytterligare...

Ett skåp i köket rensat... Känns skönt *ler *Ska bara se till att det inte blir ett sånt skåp man slänger in allt i igen :) Nu när man väl fått bort allt skit... *hehe* Syrran flyttar nästa helg så kasnke att hon vill ha lite av mitt mög :P En människas skit en annans guld heter det ju...

Har fortfarande massor att göra men tar det så lugnt *ler *Ska nog bli klar så småningom =)

Ska städa fram till 16 sen lär jag sitta bänkad framför datorn och följa liven på hemsidan... Spännande värre... Men hoppas grabbarna spelar hem 3 poäng... Och att de verkligen SPELAR idag... Någon gång måste de väl göra en riktigt bra match där man verkligen känner att wow! Nu e det allvar!!! Saknar Ville i laget:( Såg en ganska rolig video igår... Tror det var han iaf... *hehE* Och ojojoj... Han ska då verkligen hålla sig till hockeyn :P Men krya på dig Ville!!!

Och PH letar jag frenetiskt efter stats på... Men nu verkar det inte som om han spelat ett par matcher... Undrar om han blivit nedflyttad igen.. Läste häromdagen att Jarrets bror, PAtrick Jarrett oxå spelar i Monarchs/Reading.... SOm det stod där... Hockeyvärlden e bra liten ibland=)

Och sen vill jag bara skicka en extra stor och varm kram till Tina och hoppas du får det ritkigt mysigt och skoj i Oslo! Det e dig väl förunnat!! Love you babe!!!

Och Camilla!!! *ntligen!!! *ler' Välkommen ner till Blåshålet igen=)
Och Frida... Så nu blir det skåning av dig med=)

Puss och kram på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback