Surprise=)

Satte mig vid datorn vid halv sju i morse... strax innan ajg gick till jobb och jag fick en underbar överraskning!!!! Välkommen ner till skåne imorgon Camilla!!!!! Och välkommen Frida oxå:) Oh jag e så himla glad över det beskedet Camilla... Fan vad jag saknat dig=)

Mår väl inget vidare idag heller... Men men varit och handlat lite iaf... Men höll på att falla ihop där kände jag :S Men gjorde inte det tack och lov... Sitter och lyssnar lite på TOk-Magnus nu;) *hehe* ska väl inte säga för mycket om det nu skulle vara så att han läser :P Då får jag kanske inte åka med honom mer;)

Annars händer inte mycket... Saknar dig vännen men det vet du redan... *ler*

Imorgon... Tja... Har väl min "Operation sortera klart i köket" att ta itu med då... *hehe* Bara att dyka in och kavla upp ärmarna... :P Nåja så farligt e det faktiskt inte... Man ska bara ta sig i kragen och börja så löser det sig sen:)

Nej nu ska jag ta och fortsätta drömma mig bort typ :)

Pusssssssssssssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback