Söndag

........Och jag har precis stigit upp... Ska snart ta dagens första kopp... Grymt grymt trött... Men men that´s life...

Ska snart ta och stryka lite...... Se om ajg blir klar idag eller om det blir mer kvar som jag får ta imorgon...

Sen blir det en runda upp till mormor för att hämta hennes cykel :D Ska bli skönt att få röra på sig lite *hehe* Ska ju ha den nu ett tag så jag kan cykla ner till mamma när jag ska gå ut med Buster på middagarna... Så bra med motion ett tag får man :P Kasnke loosar lite av de extra kilona jag har...

Helgen har varit lugn... Alldeles för lugn kan jag tycka... Somnade i soffan igår... Men såg ett hyfsat bra avsnitt av "Kalla spår" på 2an... Och Tru Calling gillar ajg ju skarpt sen innan men itne sett på lääääääääänge... Men såg två avsnitt igår *hehe* Så... En Myyyyyyyyycket lugn helg har det varit.

Och Tim... TRAS står för Tidig Registrering Av Språkutveckling...

Då kommer väl Erika hem idag tror och hoppas jag...

Ska förresten bli ganska skönt att inte stänga imorgon... *ler* Slutar redan 15.15... Nice... Och så öppnar jag på tisdag... Härligt...

TJa annars händer det inte överdrivet mycket... Som sagt en lite för lugn helg...

Men måste skriva ner lite som Carro sagt:P

"Har du provat att föna din kropp? det e faktiskt jätteskönt!"
"Jag e nog som Ferdinand... Fast han luktar på blommor och jag fönar mig...."
"Han e ett triangelhuvud! Därför kallar jag honom basen gånger höjden"


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback