Slö lördag

Ja ärligt talat så händer inte mycket idag... Helt nerdegad känner jag mig... Men på med mp3 spelaren så ska det nog gå att få ordning i köket tillsist ändå *hehe* E ju inte så hemskt mycket att göra... Mest julsaker lådorna som stör och lite disk men det tar typ 5 minuter...

Vädret gör ju inte underverk för humöret direkt :( Men men man får ju göra det bästa av det lilla... *ler*

Kul e iaf att veta att Camilla snart e nere i skåneland igen... Nice:)

Hur säger man till någon att man vill avbryta det man håller på med? Hatar att såra folk och jag har en känsla av att den här personen känner mer för mig än han vill säga... Och vill ha mer än jag kan ge... Inget skoj :(

Nej nu ska jag inte tråka mer här...

Ha det gott!

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback