Operation...

Igår satt jag hela dagen på sjukhuset... Erika fick äntligen opererat bort sin tand. Men tydligen var operationen jobbigare än vad de hade räknat med oc hden förbenade tanden delade på sig... Istället för den beräknade timmen tog opererationen 2 timmar och jag hann ju bli väldigt nervös... Men allt gick bra och sen var det bara uppvak kvar, vilket inte var särskilt skoj det heller... Erika mådde inget vidare och vi kom inte hem förrän runt halv sju :S Men men nu e det gjort och hon e hemma idag med...

Jag däremot ska på jobb.. Ska bara hoppa in i duschen tänkte jag... Sen bär det av och sen e det ju Leksand som väntar ikväll=) Härligt! Känns soom en evighet sen det var hockey sist!!! Och härligt att höra(Ryktesvägen) att Ville snart e tillbaka=) Grabben behövs verkligen=)

Puss på er alla!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback