Operation...

Mamma opererades igår och det måste ha varit en av de längsta dagarna i mitt liv! Rastlös utav bara helvete! Mormor tyckte inte att jag skulle vara själv så jag åkte dit och sen kom även Erika dit... Vi löste korsord och pratade och tiden bara kröp fram. Morfar var alldeles utom sig... Mormor med men hon höll sig lugn... Jag försökte oxå ta det lugnt men inom mig var det kaos...

När så Tim ringde för att säga att allt gått som det skulle men att hon fortfarande sov då visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera.. Plötsligt blev jag alldeles spralllig och all oro bara släppte... Hade supersvårt att lugna ner mig för att sova senare...

Har inte pratat med mamma men hoppas göra det idag!!!

Nu ska jag iväg och jobba! Tack alla underbaringar för att ni finns!!!

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback