Nyår...

Tja... Finns väl egentligen bara ett ord som beskriver det här nyåret... ANNORLUNDA... Slutade inte som jag hade tänkt mig alls och ingen annan heller... Förlåt Cajoline för du vet vad.

Annars började kvällen ganska bra med god smörgås tårta oc htrevligt folk... Sen hämtade vi upp Henke på stationen... Sen kom de starkare grejerna fram och tja det blev som det blev... Vissa ska bara itne dricka eller hur????!!!! Inga namn nämnda!!

Men iaf så kom jag hem vid 2 nånting och sen satt jag i telefon fram till 4 iaf... *suck* Polis, taxi, Peter, Henke, mfl...

Tack Daniel för att du finns som mitt stöd. Du lyckas alltid fånga upp mig i såna här situationer... Men jag det var för djävligt...

Idag e ingen bra dag dock... Gråtit sen 13 ungefär... Ska gå till mormor nu för hon ville inte att jag e ensam och ärligt e jag glad för det... E så grymt orolig för mamma och eftersom operationen e imorgon så e det svårt att skjuta på det nu så jag bröt ihop precis.. Och som om inte det räckte så knäckte det till i min rygg oxå... Känns som om ett ryggskott e på g eller något :S

Hoppas ni haft en bättre start på 2008 än vad jag haft...

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback