Mår...

Inget vidare och har inte gjort den senaste veckan... Men men det går väl över hoppas jag iaf... Mår illa, e alltid trött osv... Jobbigt... Men men... Hockey ikväll... Förhoppningsvis tar det bort lite av det :)

Var uppe på kyrkogården igår... Både Britt-Marie och Stig hade blivit begravda... stig var min fd granne som gick bort i en brand strax innan jul och Britt-Marie var mamma och Jans bekant... Eller ja jag kände ju oxå henne... Har fått åka med dem till hockeyn ett antal gånger när det krisat ihop sig... Hockeytok kan man nog beskriva henne som=) Så Ronnie skulle helt klart in på hockeyn idag... Det kan han behöva efter allt detta... Men varför drabbar allt tråkigt alla människor som bara gör gott??? Det e en fråga jag vill ha svar på!

Såg även en liten pojke som blivit begravd... Usch... Då tänkte jag på mina barn på jobb och kunde inte hjälpa att det kom lite tårar trots att ajg inte kände honom. Det låg teckningar och nallar överallt... Fyyy... dEt kändes långt ner i magen!!

Nej nu ska jag rycka upp mig och se till att få kläder på så jag kan bort på jobb och äta lite äggfrukost=)

Puss och kram alla. Och Tinis... Vi ses i kväll:D

Lämna en kråka tack!
Postat av: .Ce

ESE!!!!!! - jag har uppdaterat min blogg..hahaha :D

2008-01-24 @ 03:06:37
Postat av: .Ce

haha ja :D men hade nästan glömt bort min blogg..det är faktiskt ansträngande att skriva :p du får också skärpa dig med bloggandet...blir sur om jag inte får läsa varje dag :P

2008-01-24 @ 15:21:58

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback