Lördagmorgon...

... Och vad ska jag göra? Jo tvätta såklart :S Orkar itne riktigt och blev lite osäker på tiden nu *hehe* Men men... Får gå ner och slänga in lite i maskinerna och sen sätta mig i soffan och glo på dumburken till det e dags nästa gång... Sen blir det en dusch och bara mysa i soffan heeeeeeela dagen... Eller så tar jag ner allt julpynt... Orkar inte se det mer... den här julen har inte känts rolig alls... Beror nog på allt det här med mamma men ändå... Jag som älskar julen fick ett ordentligt bakslag i år på allt vad julfirande heter... Kanske behöver någon att fira den med :D Och så åka upp i de småländska skogarna och bara finnas till... Mmmm... Det lät som en plan :)

Men men det här året räknar jag med att en del ska hända... =)

Dels ska jag bli skuldfri helt och hållet... Dels ska mamma bli bra igen... Nya barn på avdelningen... Malmö går upp igen...(Hmmm.... Tveksamt men men), Jag får kanske tom sett en fotbollsmatch... F¨r i,g¨tts mer med mina vänner...

Den listan kunde gjorts lång men nu kallar källaren *brrr* Kallt kallt kallt!!1

Puss på er raringar

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback