Juppsi...

Så satt man här igen... Trött så ögonen går i kors men har lite att göra innan sängen kallar... (Hör visserligen att den börjat viska men än så länge e det så pass att jag kan ignorera det *Hehe*)

Vad har annars hänt????

*suck* I mitt händelsefattiga liv händer typ nada...

Jobbar och står i typ hela tiden... Har varit en intensiv dag oc hjag ville bara gråta men men... slutade tidigt...

Gick ner till mamma och ut med Buster... satt där nere iett tag sen blev jag oväns med Erika men det löste sig igen... Lite missförstånd bara...

Till helgen blir det lite "familjemys" med hemlgad pizza och eventuellt spel på programmet... Blir väl att Danne sover här... Lördag får jag nog spendera sjlv... Om inte Carro väljer att ha förbarmande med mig *hehe*

Mamma ja... Hon e helt klart på bättringsvägen och det e helt underbart!!!!!!

Fått besked om att Erika ska operera ut sin tand den 29e under narkos... Och sen e det besök på hudkliniken för vårtan i februari... Givetvis allt på samma gång :S

Har iaf fått undan mtt strykberg oc hdet e alltid något *hehe* Tro mig det var STORT!!!!!

Saknar dig vännen.... Vill få prata med dig snart...

Och du... Du som sa att vi skulle vara vänner trots allt??? Kan man då itne svara på SMS eller mess någon annanstans? Eller bara för att du har tjej så hör man itne av sig till tjejkompisar? Eller jag har gjort dig något?

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt... eller sova kanske ;)

Pusssssssssssssssss


Lämna en kråka tack!
Postat av: Niclas

Jag tycker "Saw" har varit ganska ok, problemet är bara att jag blir så jävla rädd själv, så jag vågar knappt gå runt i min egna lägenhet....."Hostel" har jag bara hört om, och är de så ruggiga som det sagts, så klarar jag mig nog utan dem. Jag vill ju inte få hjärtattack när jag ser dem....
Hoppas du har det bra annars.
Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback