Junior-VM

Vilken kämpa anda killarna visade i tredje perioden och ärligt tyckte jag att det var ett skitmål Kanada fick in i sudden! Stackars stackars Enroth:( Men matchen överlag visade på mycket nerver från Sveriges sida tyckte ajg... Ända fram till tredje perioden då man hämtade upp sig rejält=) Satt borta hos Daniel och såg den och ärligt har jag varit väldigt dålig på att kolla olika sorters landskamper de senaste åren... Men den här matchen var riktigt KUL=)

Fick riktig hockeyabstinens igår och längtar till på onsdag nu... Hoppas bara ajg kan ta mig in dit nu... Men men det löser sig nog:) Hoppas jag iaf.... *ler*

Annars händer inte mycket idag... Har precis gratulerat morfar som blir 75 år idag... :D Blir inget kalas... Vi skulle se när mamma kommer hem sen om det blir något... Han vill bara att mamma ska bli bra och det e min högsta önskan för tillfället med...

Så istället ska jag ta ner alla mina tomtar och städa ordentligt här hemma... På onsdag kommer ju Carro hit=) Härligt att ha henne här igen =)

Pratat med mamma med och jag e bara glad just nu *ler* Så det ska nog gå lätt att städa... Trots att ryggen känns lite stel :S Sovit i soffan idag... Orkade inte renbädda *hehe* Så en hel del att göraidag men dagen e ung så det e väl bara att sätta igång *hehe*

Så... Ska ta dagens första kopp kaffe och bara tänka att gud vad skönt det e att jag ite behöver gå ut idag :D

Pusssssssssssssss

image149

GRATTIS MORFAR :D

Lämna en kråka tack!
Postat av: chris

God morgon , Vad ska du göra idag ? Kram chris

Postat av: Ese

Hej hej... Vem e du då??? Kram

2008-01-06 @ 11:36:03
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Niclas

Jo, de krigade som små blå både i tredje och i sudden. Synd att det blev ett sånt snopet avgörande.
Jodå, mamma mår bättre. Det var ingen större fara men det är ju lite otäckt med tryck över bröstet.
Hur är det med dig annars då?
Kram

2008-01-07 @ 19:10:16
URL: http://ogan.bloggagratis.se
Postat av: Niclas

Ja, jag läste nåt om din mamma....Vad är det som har hänt?

2008-01-08 @ 19:00:45
URL: http://ogan.bloggagratis.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback