Haha....

Har läst på andra bloggar att de har si och så många besökare ;) Det kan ju då itne jag skryta med :P Tänker inte säga vad mitt sagssnitt ligger på men det e under 50 :P:P Men men Kul att någon vill läsa iaf...

Fattar inte hur jag rört ihop det... Fått för mig att det var hockey på söndag men det var ju itne förrän på onsdag... Och den matchen lär jag ju missa tyvärr... Men Erika går före och det e ett extrainsatt föräldramöte ang 7ornas underliga läge... Underliga på så sätt att de fått gå kvar på sin låg/mellanstadieskola då skolan de egentligen skulle gå på har dömts ut. Lokalerna var mögelfyllda och byggnaden står nu tom och ingen vet om de ska sanera eller riva... Eller göra något annat med lokalerna... Har inte riktigt hängt med i svängarna där för jag har mest intresserat mig för hur och var Erika skulle gå. Nu har det iaf blivit så att 7orna blivit väldigt tråkiga mot varandra och e fula i mun osv. Vidare så e det mycket skolk osv... Så vi föräldrar ska försöka lösa det med mötet på onsdag...

Iaf så var det hockey igår... Erika tyckte det hela var så intressant att hon sov på min axel hos Daniel... *hehe* Inte ens när Pålle gjorde mål vaknade hon till... Men 5-1 får vi vara nöjda med. Stundtals såg det bara rörigt ut och jag satt då med hjärtat i halsgropen ett par gånger. Men Calle Söderberg och Fredrik E hade höjt sig några snäpp från Växjömatchen iaf då jag bara tyckte de var urusla...Fredrik lite mer än Calle men igår visade de klass igen. Saknade Ville på isen bara... Menhörde något om att han upplevt yrsel på träningen i förrgår så det var ju säkert det han hade känningar av...

Och idag händer??? Varför e jag uppe klockan 7? Det kan man ju undra... Men ajg ska tvätta... Lite orolig för Carro dock som itne kommit hem och inte hört av sig... :S Men hon brukar ta vara på sig så rent för mycket ska jag nog inte oroa mig... Får ringa henne när jag varit nere med första lasset i källaren...

Blev en barnfri helg tillsist fast det nog inte var meningen... Eller så missuppfattade jag från början... Men men... Nu kanske jag kan få iordning det jag vill ha rätt på...

Drömde en väldigt konstig drom i natt... :S Fan vad man kan få till det *Skratt*.

Nej nu får jag väl dra på mig lite så jag kommer ner i källaren någon gång... *suck*

Puss kram på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback