GRATTIS!!!!!

........ Tessan, Jörgen och ISabell till lilla Greta;) (NEj hon ska inte heta så... Jag som kallar henne det för att jag itne vet namnet :P). Fick ett mess av Tessan i morse där hon berättade att lilla tittat ut igår=). Så underbart med bebisar!! Fast själv vill jag nog inte ha fler *ler* Det skulle vara om man träffar på någon som verkligen får en att känna att jo en bebis till e helt okej... Men annars tycker jag det e så skönt att Erika e så stor nu och jag får mitt dagliga mys på jobb ju =)

Då var det söndag nu då... Ska se till att få lite städat idag... Plus att jag fått lite söndagsångest som vanligt... Vet inte varför men jag tycker söndagar e sååååååååå jobbiga... Man går mest runt och drönaar... Behöver nog få festat av mig rejält snart så inte helgerna blir likadana alltid...

*hehe* Hade en ganska otäck men ändå löjlig dröm i natt... Drömde att jag var på hockey och helt plötsligt blåstes matchen av... Några av spelarna misstänktes ha mjältbrand eller något sånt... Och genom att lukta på deras tröjor fick man reda på om så var fallet... Det var en spelare i Mif som vara drabbad oc hhan sattes i karantän... Sen gick läkaren vidare och lktade på alla i publiken... jag hade ingen tröja... Fråga mig inte varför för det måste ha varit kallt :S Men sen fick alla vi som inte var drabbade sätta oss i ett rum och då kom en gammal väninna till mig in med en megaspruta som hon ville sätta i armen på oss... Alla vägrade... Då fick ci istället beskedet att vi ksulle bli kvar där tills de hittat alla smittade... Löjlig men tjo vad man kan få till det i drömmar... Det visade sig sen oxå att spelarna fått ett paket av en anhängare till ett annat lag som innehöll den här smittan... Jobbig dröm *skratt*

Nej in i ett varmt bad oc hsen ta itu med städningen... Ja det låter som en hit... *ler*

Puss på alla pussgurkor!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback