GOAL!!!

Vaknade hyfsat tidigt och satte mig i soffan för att bläddra mellan kanalerna... Jag e inte mycket för fotboll, men jag hamnade iaf på Tv1000 Action och där visade de den här filmen... Helt klart sevärd! Många tårar kom det oxå... så alla ni som inte sett den bör helt klart dse den... Sportintresserade eller inte... SE DEN!!!!

På tal om sport så ställs ju de älskade Hökarna mot AIK idag... E inte på plats men för tillfället finns det inte utrymme för såna resor... Men till nästa säsong hoppas jag att allt e löst=) Då kasnke man kan åka med på iaf helgresorna :D Och då spelar vi förhoppningsvis i ELITSERIEN :D:D

Blev nästan klar med köket igår :D Känns bra... Fått sorterat bort lite... Tror inte ens sakerna e mina *hehE* Fått med dem från mamma och mormor troligtvis...

Så rresten av dagen blir det till att fortsätta rensa och sen kommer barnen hem :D Vet inte när men gud vad ajg saknar dem... Samtidigt e det ganska skönt att ha en vecka för sig själv...

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback