Äntligen fredag...

Så grymt skönt att få lov att vila upp sig två dagar sen... Jag behöver det känner jag fast ajg inte gjort överdrivet mycket den här veckan... Eller jo det har jag väl men ändå... Borde vara förbjudet att vara såhär trött...

Har faktiskt inte något skoj alls att skriva om...

Regnar ute.. Jippi... Eller då inte...:( ERika fick skjuts till skolan av Ewe... Önskar jag hade körkort och bil så jag kunde köra henne... Men det kommer nog snart =)

Idag blir det iaf hembakad pizza till middag... Nice nice... Ska iväg och handla så fort jag slutat... Danne ska visst sova här i natt oxå... Fullt hus för en gångs skull men det e bara mysigt=) Inte ofta det händer *hehe*

Missade ju hockeyn i onsdags och herregud... Fortsätt gärna killar... Om jag stöttar er bäst genom att inte vara där så bara säg till :P Vinner ni med 6 mål varenda gång jag uteblir så får väl det bli min nya stöttningsteknink(Eller då itne för jag kan ine hålla mig ifrån men visst... Hade kasnke varit värt ett försök)

Nej nu e det dags för en kopp kaffe och sen göra vid sig för att slutligen gå till jobb...

Puss på er

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback