Äntligen =)

Den rubriken gäller två saker =) Först och främst det faktum att mamma e nere i Trelleborg igen =) Var uppe oc hhälsade på henne innan!!!! Oh vad jag har saknat henne!!!!!

Nummer två e att det e hockey i morgon :) Mot Växjö... Och jag har börjat prata med en mycket trevlig kille i Malmö som då håller på Växjö ;) Så vi får väl se om han kanske ska dit i morgon=) Alltid trevligt att träffa nytt folk *ler*

Grattis till Eva oxå som fått jobb... =) Och hittat ny karl;) *hihi* Själv orkar jag inte med karlar riktigt.... Vet inte varförmen just nu står det motsatta könt mig upp i halsen... Så det ska vara ibland kanske *hehe*

Haft lite TRAS utbildning idag... Var riktigt intressant =) Tre tillfällen till den här terminen... Ska bli skoj att jobba med den modellen :D

Pratar lite med kossan mu idag... vill fan festa lite med dig stump!!!!
Puss på er alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

jag har oxå varit på trasutbildningen.
:)

2008-01-10 @ 18:36:08
Postat av: Ese

Tycker det verkar helt okej... Mycket intressant :D Fick boken igår så jag ska ha den hemma över helgen...

Postat av: Tim

Vad står TRAS för??

2008-01-13 @ 09:23:44

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback