???????

Ja... Det kan man fråga sig... Vad ska man skriva om?

En kille skickar mess från syrrans telefon... Ganska enträgen den här grabben för jag tror det e typ 5e gången han velat ha kontakt och typ 5e gången jag sagt nej att jag inte e intresserad. Syrran hade ingen aning om vad han skrivit. Var väl inget hemskt men gud vad det e jobbigt när folk inte fattar att man itne vill... Visst hade jag väl kunnat ha honom som vän men pallar ärligt inte just nu... Har för mycket med mitt eget...

Möte på måndag på skolan, mentorssamtal på tisdag efter jobb plus att jag ska gå ut med Buster... Onsdag några samtal till plus hockey :D Torsdag... Äntligen får man lite tid att rå sig själv... Och fredag blir det shopping =) Nya byxor ska inhandlas...

Var hos pappa en sväng igår... Trevligt värre faktiskt=)

*hehe* Tja annars går väl livet sin gilla gång och jag ska göra det jag brukar göra på lördagar... TVÄTTA :(:( Men men högen försvinner inte... Sen ska det röjas till tusen här oxå... Så det e väl bara att sätta igång...

Och ja Erika... Paulsson e bäst;)


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback