Uppe med tuppen...

Ja det var ju fasen... Gick upp redan 4.30 idag... Börjar ju 6.15, men jag har tröttnat på all stress som jag brukar utsätta mig själv för på morgonen... Bestämde mig för att gå upp... ta det lugnt, dricka en kopp kaffe och sen ta mig till jobb... Nu har jag gjort vid mig och kaffet e serverat så i princip allt e fixat och ändå e det mer än 45 minuter kvar tills jag ska bege mig=) Skönt faktiskt... Får se hur många dagar det här håller i sig *hehe*

Fick en skopa sand i ansiktet av ett barn igår... Visserligen oavsiktligt men ont gjorde det ändå:( Lite klibbig i ögonen var jag när jag vaknade men det har gått över nu...

Idag ska jag ner till mamma efter jobb och sen upp till syrran ett tag... Måste ju träffa mina två små älsklingar som jag inte träffat sen innan jul! Usch och fy på mig!

Tänkte göra en liten lista igen... Den här gången om "Morgonens skönaste"

3..Att sätta klockan på snooze... igen och igen och igen
2. Den första koppen kaffe...
1. BORSTA TÄBDERNA!!!

någon som tycker annorlunda???*ler*

Puss och ha en bra dag

Lämna en kråka tack!
Postat av: .Ce|

1. ställer inte klockan över huvudtaget...=)
2. duscha
3. borsta tänderna

:D

2008-02-12 @ 18:54:36
Postat av: Ese

Nej vissa har det ju bra *hehe*. Skrik gärna lite för mig idag =)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback