Underbara töser

Två av mina underbara töser var på besök här tidigare =) Blev himla paff  men framförallt glad när Tess ringde och ställde en mycket korkad fråga *hehe* Och trög e ju jag så tja..... *hehe* Men skoj var det att prata massa skit.. Fan saknat er tjejer!!!! Mer sånt ja tack=)

Dock finns det två tjejer jag saknar något så grymt :( TESSAN!!!! NU måste jag snart få träffa dig och bebisarna :) Fasen... Isabell hon tjattrar väl för fullt och Leonora hinner ju lära sig gå innan vi får tummarna loss *hihi*

Och CAMILLA!!!! KOM HEM!!!!! Miss you babe!!! Dags att göra Trelleborg osäkert :P

Men Tina ohc Tess... Vi ses på hockeyn på onsdag;) Skrika??? Jajamensan:)

Puss på er töser

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback