Spel...

Ja det kan man väl få när man itne hittar de man söker... Och när man väl hittar det så bara bråkar det *suck* Försökte hur länge som helst för att kunna lyssna på en webradio... tog typ forever innan jag hittade den och när jag väl hittar den så spärrar såklart datorn alla pop-up fönster som förvisso e ganska bra, men i vissa fall vill man kunna tillåta det så det gjorde jag men det hjälpte inte *grrr* Tillsist hittade jag en väg runt det här väldigt irriterande problemet, men då vill ju givetvis inte spelaren ladda upp sig korrekt... Jag blir sååååååååååååååå trött!!!! Så jag la ner projektet och får sura lite i stället *putmun och sur min*

Ska nog gå och lägga mig istället... Annars får jag väl fler dryga mess från en viss någon som itne fattar att jag inte orkar trots att jag inte svarar på de tvåhundra femtioelva messen han skickar både på telefon och via lunar... Trööööög... Mhm....

Nej jag e lite irriterad nu märkr jag och borde väl inte sitta här och spy galla, men så blir det ibland *skratt* Har ju ändå inget bättre för mig ikväll....

Har fått en sån briljant ide´ för hur det ska bli lite längre fram *hehe* Får se om det uppskattas dock ;) Man måste ju stå upp för laget i hjärtat :D

Så nu loggar jag ut och letar upp sängen...

Byyyyyyyye!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback