Söndag...

Haha... Drömde att jag gick i skolan igen... Och hade gympa :S Alla var vuxna och det var lite andra personer än de som gick i min klass på högstadiet men jargongen var den samma... *skratt* Men på sätt och vis längtar jag tillbaka till skoltiden... Tänk vad bra man faktiskt hade det... Inga större bekymmer...

Ja så var det söndag idag... vad händer då?

Vet inte faktiskt... Ska skicka iväg Erika till sin pappa så mycket vet jag... Sen ska jag väl ta och dammsuga eller så oxå...

Usch vad jag saknar dig vännen... Hoppas nu det blir av som vi sagt;) Och på onsdag lär jag terra dig ;) Eller så får jag väl höra igen *skratt* Vilket jag definitivt inte hoppas!! För nu jäklar annama ska Rödhökarna kunna ta laget från Norra Skåne...De ska fan inte få vinna 3 av 3 matcher... Aha... Icke... Never...

Beställde iaf biljett till Ingrid, Erika, Michel och Danne igår...

Och Clöwis... var blir du av????? Saknar daj jue...

Nä man borde kanske ta sig i kragen och iaf dricka lite kaffe :D Sen får resten av dagen gärna gå i slowmotion... Händer absolut nada skojigt...

image154

Kom tillbaka istället för att harva i tredje ligan :D

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback