Söndag kväll...

Jaha... Ytterligare en vecka till ända... det enda som händer e att man blir äldre och äldre :S Måste fan offra på mig att gå ut snart=) Känns som om det e dags... Vet bara itne hur och inte med vem... Magasinet känns så dött och Lorens e jag inte alls intresserad av :) Vill DANSA=) Men men det löser sig nog... *ler*

Skulle varit på fest hos Eva igår men som sagt... magen var inte i bästa skick :S Hoppas ni hade  skoj iaf=) Utflyttningsfest *skratt*

Jaha... Så börjar man tidigt i morgon... men men det går det med.... Ska ut med Buster på lunchen... Känns lite i roppen att man itne sitter ner på hela dagen utan e uppe och far och flänger:) Men jag klagar inte för jag gör allt för min mamma och jhade jag kunnat hade jag tagit ner månen till henne och lite till!!! Älskar dig mamma!!!

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback