Solen...

... Den skiner idag och jag blir så himla glad *ler* Vårsolen e nog den bästa sol som finns... *leR* Den ger hopp och värme efter den trista vintern... För vintern i år har verkligen varit allt annat än trevlig:( Ingen snö och ingen ordentlig kyla... Bara rusk och blä.... Men nu verkar det som om det vänder... Fast man ska ju inte ropa hej... Långt kvar av februari ännu ju :S

Nu har jag fått en skinande ren toalett :D Så härligt när det e gjort... Mitt vanliga lördags bestyr dvs städning...

Får se sen om det blir pokerkväll hos Eva eller inte... Får se hur pass jag tar ut mig på städningen :P För nu e det rensning osv som gäller och inte vanligt duttande... Vill kunna rensa ut så man kan få in lite nytt=) Snart dags för ikea känner jag :D

Saknar dig massor min vän... Me ndu hör väl snart av dig hoppas jag... Var alldeles för länge sen vi sågs:)

Och Tessan... Jag älskar dig gumman min och hoppas vi kan ses snart oxå!!!

Tina... Du vet var jag e alltid!! Love you babe! Du betyder mer än du kan ana!!!

Nej nu ska jag nog ta och sluta svamla och göra ett vettigt handtagi stället;)

Pusssssssssssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback