Saknar saknar...

Men snart e det slut på längtan :D

Fredag idag och ajg kan verkligen säga att jag e TRÖTT!!! Höll på att fortsätta trots att klockan rngde och det har inte hänt på evigheter... *suck* Tur man slutar tidigt idag :D Tänkte bege mig till någon affär och handla lite oxå...  Har väl kommit över förlusten lite grand... Men givetvis var någon tvungen att poängtera det igår *Hehe* "Oh gårdagen e såklart skriven i stjärnorna" Yeah right :P

Någon som vet när/om elitserien utökas förresten? Ochh ur det kommer att gå till? Pratade med en igår som hade lite annan info än jag... Men jag har faktiskti nte hört något om att det skulle vara några lag som direktkvalificerar sig... Har inte ens hört att det e bestämt att serien utvidgas.... Om det ens blir av....

Nej nu e det dags att gå!

Ha en bra dag...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback