Onsdag

Jaha... Halva den här veckan oxå :S Fasen vad tiden går... Snart semester jue... Men det e nice däremot *hehe*. Önskar bara att skulden var borta, men det lär inte dröja alltför länge nu ju :) Skööööööönt!!!

Lever väl lite på helgen ännu;) Så himla nice att äntligen få se personen igen... Saknat dig och det vet du!!!

Usch... Personer jag tycker väldigt mycket m har det jobbigt för tillfället... Det är jobbigt på alla håll och jag hoppas verkligen det löser sig!!! *kramar om Carro och Carina*

På fredag ska jag äntligen få träffa lilla Löwis igen :D Härligt att se henne igen efter Gotlandstrippen;)

Sångstund på fredag och det e jag som planerar till den... E väl nästan klar bara lite finslipning *ler*

Två utvecklingssamtal idag... *suck* Men det e ganska lätta barn så det e inga större problem... Lite svårt att sätta mål bara... =)

Nu tror jag det blir lite kaffe och sen till att göra iordning sig innan det e jobb... Ingrid och jag hela dagen... *hehe* Sabrina som kommer in om och gästspelar bara :P Men tror inte vi e så överdrivet många barn ändå... Eller jo kanske... Vi får se... Vet iaf att det känns så mycket bättre med allt jämfört med förra terminen... Kasnke att jag kommit till en annan nivå själv, men vilan som jag alltid var nervös för går som en dans nu... Så skönt... Men så har vi bytt vilorum och det har verkligen gjort sitt...

Nej kaffe i knoppen och kläder på kroppen :D Love you friends... Puss

image155 2008 med???????

image156 Favoriten genom alla tider :D

image157 Mattias till Malmö ;) Vi behöver backar :D

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback