Latte Macchiatho

Hittade jag på Lidl igår... Smakade lite som varmt iskaffe dn här sorten =D Bra eftersom jag gillar Iskaffe ;-)

Idag blir det sångstund på jobb och ikväll blir det myskväll med Camilla, Erika och Carro... *ler* Nice nice... Äta gott och bara finnas till...

Annars finns inte mycket nytt att rapportera... Funderar på att ta mig en lite titt på Mifs eventuella kvalseriemotståndare... att Leksand och Rögle e klara det visste vi ju sen länge... Eller iaf sen några dagar tillbaka... Men i ärlighetens namn har jag inte orkat hålla koll på elitserien... Bör kasnke göra det nu såhär i slutet så man vet på ett ungefär vad grabbarna har framför sig...=)

Nej nu e det dags att klä sig och sen iväg... Hörs sen!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback